Loading

Doç.Dr.

Duygu GÜR ERDOĞAN

Eğitim Fakültesi

Eğitim Bilimleri Bölümü

İletişim

dgur@sakarya.edu.tr

+90 (264) 614 10 33

1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Horzum, MB; Gungoren, OC; Erdogan, DG; - The influence of chronotype, personality, sex, and sleep duration on Facebook addiction of university students in Turkey - BIOLOGICAL RHYTHM RESEARCH - Vol.53 - pp.1105 - ISSN : 0929-1016 - DOI : 10.1080/09291016.2021.1907508 - JUL 3 2022 - English - Article - 2022 - WOS:000634687200001
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Erdogan, DG; Gungoren, OC; Hamutoglu, NB; Uyanik, GK; Tolaman, TD; - The Relationship between Lifelong Learning Trends, Digital Literacy Levels and Usage of Web 2.0 Tools with Social Entrepreneurship Characteristics - CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE - Vol.21 - pp.45 - ISSN : 1848-5189 - DOI : 10.15516/cje.v21i1.2989 - English - Article - 2019 - WOS:000470087300003
2 Gur-Erdogan, D; Eksioglu, S; Zafer-Gunes, D; Sezen-Gultekin, G - The Relationship between Social Entrepreneurship Characteristics and the Personal innovativeness of Prospective Teachers - ANTHROPOLOGIST - Vol.18 - pp.727 - ISSN : 0972-0073 - English - Article - 2014 - WOS:000348487900008
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Duygu GÜR ERDOĞAN, Çiğdem AYANOĞLU - Teachers’ Views Regarding the Implementation of Education Programs in Distance Education through the EBA Platform During the Covid-19 Pandemic - ENAD | Journal of Qualitative Research in Education Journal of Qualitative Research in Education - pp.100 - DOI : 10.14689/enad.28.5 - 2021
2 Kaya Uyanik, G; Tolaman, TD; Erdogan, DG; - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION - Vol.8 - pp.649 - ISSN : 2148-7456 - DOI : 10.21449/ijate.730977 - 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000690884200012
3 Gur Erdogan, D; Ayanoglu, C; - Teachers' Views Regarding the Implementation of Education Programs in Distance Education through the EBA Platform During the Covid-19 Pandemic - JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI - pp.100 - ISSN : 2148-2624 - DOI : 10.14689/enad.28.5 - 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000718809400005
4 Uyanik, GK; Tolaman, TD; Erdogan, DG; - Examination of Common Exams Held by Measurement and Assessment Centers: Many Facet Rasch Analysis - INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION - Vol.8 - pp.649 - ISSN : 2148-7456 - DOI : 10.21449/ijate.730977 - English - Article - 2021 - WOS:000690884200012
5 Çiğdem Ayanoğlu , Duygu Gür Erdoğan - Okul Yöneticilerinin Özel Gereksinimli Öğrencilere Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı (BEP) Hazırlanması/Uygulanması Hakkındaki Görüşleri - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi - Vol.20 - pp.677 - DOI : https://doi.org/10.21565/ozelegitimdergisi.531039 - 2019
6 Gur Erdogan, D; Yurtkulu, T; - Perceptions Of Gifted And Non-Gifted Students Related To Their Levels Of Self-Actualization - EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH - pp.203 - ISSN : 1302-597X - DOI : 10.14689/ejer.2017.68.11 - English - Article - 2017 - WOS:000416646200012
7 Gözde SEZEN GÜLTEKİN; Duygu GÜR ERDOĞAN - The Relationship and Effect between Lifelong Learning Tendencies and Social Entrepreneurship Characteristics of Prospective Teachers - Anthropologist - Vol.24 - pp.113-118 - ISSN : 0972-0073 - 2016
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Ayanoğlu, Ç., Erdoğan, D. - Teachers’ Views Regarding theImplementation of Education Programs inDistance Education through the EBA PlatformDuring the Covid-19 Pandemic - Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - pp.100 - DOI : 10.14689/enad.28.5 - eng - paper - 2021 - TRDizin
2 Erdoğan, D., Demi̇rtaş, Z., Özalan, S. - Teknik Öğretmenlerin Gözünden Mesleki Eğitimde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi - Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.44 - DOI : 10.7822/omuefd.722859 - tur - paper - 2020 - TRDizin
3 Erdoğan, D. - Research Trends in Studies on Lifelong Learning: A Bibliometric Analysis with Visual Mapping Technique (2016-2020) - Sakarya University Journal of Education - pp.643 - DOI : 10.19126/suje.819383 - eng - paper - 2020 - TRDizin
4 Erdoğan, D., Gülteki̇n, G. - Gereklilik, Gelişme, Süreklilik ve Teşvik Aracı Olarak Yaşamboyu Öğrenme: Metaforik Algılar - Trakya Eğitim Dergisi - pp.477 - ISSN : 2630-6301 - tur - paper - 2019 - TRDizin
5 Ayanoğlu, Ç., Erdoğan, D. - Okul Yöneticilerinin Özel Gereksinimli Öğrencilere Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı (BEP) Hazırlanması/Uygulanması Hakkındaki Görüşleri - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi - pp.677 - DOI : : 10.21565/ozelegitimdergisi.531039 - tur - paper - 2019 - TRDizin
6 Gulden Kaya-Uyanik Duygu Gur-Erdogan Ozlem Canan-Gungoren - Examination of the Relationship between Prospective Teachers’ Occupational Anxiety and Technological Pedagogical Content Knowledge by Canonical Correlation - International Journal of Educational Methodology - Vol.5/3 - pp.407-420 - ISSN : 2469-9632 - DOI : 10.12973/ijem.5.3.407 - 2019
7 Özlem CANAN GÜNGÖREN, Duygu GÜR ERDOĞAN , Gülden KAYA UYANIK - Examination of Preservice Teachers’ Lifelong Learning Trends by Online Information Searching Strategies - Malaysian Online Journal of Educational Technology - Vol.7/4 - pp.60-80 - DOI : 10.17220/mojet.2019.04.005 - 2019
8 Sezen-Gültekin, G., & Gür Erdoğan, D. - Gereklilik, Gelişme, süreklilik ve teşvik aracı olarak yaşamboyu öğrenme: metaforik algılar - Trakya Eğitim Dergisi - Vol.9 (3) - pp.476 - ISSN : 2630-6301 - DOI : 10.24315/ tred.460003 - 2019
9 Özlem Canan Güngören, Duygu Gür Erdoğan, Gülden Kaya Uyanık, Eda Demirhan - An Examination of Postgraduate Theses Written About the Gifted - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.8(4) - pp.20-30 - ISSN : 1309-2707 - DOI : DOI: http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2016.04.003 - 2016
10 KERİM KARABACAK; MUSTAFA ÖZTUNÇ; SUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Determination of The Level Of Being Cyber Bully/Victim of Eighth Grade Students Of Elementary Schools  - Procedia Social And Behavioral Sciences - Vol.176(2015) - pp.846-853 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.01.549 - 2015
11 Ömer F Tutkun, Duygu Gür Erdoğan and Zeynep DemirtaşÖMER FARUK TUTKUN; DUYGU GÜR ERDOĞAN; ZEYNEP DEMİRTAŞ; - The Opinions of Students toward Curriculum of Distance Education Non-Thesis Master - International Online Journal of Educational Sciences (IOJES) - Vol.6 (2) - pp.307-318 - ISSN : 1309-2707 - DOI : http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2014.02.005 - 2014
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Gür-Erdoğan, D, Canan-Güngören, Ö., & Kaya-Uyanık , G. - Aktif Öğrenmeye İlişkin Lisansüstü Tezlerin Yapısal İncelenmesi. - Sakarya University Journal of Education. - Vol.8(1) - pp.111-125 - 2018
2 Ünal, D., Demirtaş, Z. & Gür-Erdoğan, D - Üstün/Özel Yetenekli Öğrencilerde Okuma Alışkanlığı. - Millî Eğitim - Vol.220 - pp.109-127 - 2018
3 Canan Güngören, Ö , Gür Erdoğan, D , Ayas, T . - Sanal Zorbalık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Yapısal İncelenmesi. - Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying - Vol.5(2) - pp.1-20 - 2018
4 Kaya-Uyanık , G., Gür-Erdoğan, D. & Uyar, Ş. - Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Özyeterlik Algıları İle Öğretim Yöntem- Tekniklerine Yönelik Tutumları. - Journal of Research in Education and Teaching. - Vol.7 (3). - pp.92-101 - 2018
5 Karahan, F , Erdoğan, D , Güngören, Ö , Uyanık, G , Güler, N , Koç, B , Bayrakçı, M , Çalışkan, H , Uzunkol, E , Horzum, M . - Öğretmenlerin Cinsiyet, Kıdem, İnternet Kullanım Becerisi Ve Web Tabanlı Mesleki Gelişime Yönelik Motivasyonlarının Hizmetiçi Eğitimdeki Başarılarına Etkisi. - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.(36), - pp.65-81. - 2018
6 Sevil, H.H.S. & Gür-Erdoğan, D. - Investigation of Middle School Students’ Motivation towards ScienceLearning in Terms of Some Variables. - Journal of Multidisciplinary Studies in Education, - Vol.1(1), - pp.36-46 - 2018
7 Gür-Erdoğan, D., Şentürk Ş, & Bayat S - Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin BİT Kullanma Becerileri, E Öğrenmeye Hazırbulunuşluk düzeyleri İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki. - Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi - Vol.7(13) - pp.147-160 - 2017
8 Nazire Burcin Hamutoglu, Ozlem Canan Güngören, Gülden Kaya Uyanık, Duygu Gür Erdogan - Dijital Okuryazarlık Ölçeği: Türkçe ’ye Uyarlama Çalışması - Ege Eğitim Dergisi - Vol.18(1) - pp.408-429 - DOI : 10.12984/egeefd.295306 - 2017
9 Ömer F. TUTKUN, Duygu GÜR ERDOĞAN, Hilal İLHAN - OKUMA VE HİKÂYE ANLATIMINA DAYALI DİLDE YETERLİLİK KAZANIMI (TPRS) METODU - Researcher: Social Science Studies - Vol.4 /7 - pp.19-27 - DOI : :http://dx.doi.org/10.18301/rss.70 - 2016
10 Duygu Gür Erdoğan, Yunus Emre Demir - İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.32 - pp.85-96 - ISSN : 1303-0310 - 2016
11 Arş. Gör. Gözde Sezen Gültekin , Yrd. Doç. Dr. Duygu Gür Erdoğan - SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINIF YÖNETİMİNDE LİDERLİK, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI - International Journal of Social Science (JASSS) - Vol.53 - pp.433-446 - 2016
12 Gozde Sezen-Gultekin and Duygu Gur-Erdogan - The Relationship and Effect between Lifelong Learning Tendencies and Social Entrepreneurship Characteristics of Prospective Teachers - Anthropologist - Vol.24 - pp.113-118 - 2016
13 Eda DEMİRHAN, Gülden KAYA UYANIK, Özlem CANAN GÜNGÖREN & Duygu GÜR ERDOĞAN - An Examination of Pre-service Classroom Teaching Programs in terms of Gifted Education in Turkey - Journal for the Education of Gifted Young - Vol.4(2) - ISSN : 2149- 360X - 2016
14 Dilek Ünal, Yrd. Doç. Dr. Duygu Gür Erdoğan, Yrd. Doç. Dr. Eda Demirhan - BİLSEM’NDE ÖĞRENİM GÖREN ÇOCUKLARIN ANNE VE BABALARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUK KAVRAMINA DAİR METAFORİK ALGILARI - Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi - Vol.5 - pp.266-274 - ISSN : 2146-9199 - 2016
15 Duygu Gür Erdoğan, Zeki Arsal - The Development of Lifelong Learning Trends Scale (LLLTS) - Sakarya University Journal of Education, - Vol.6/1 - pp.114-122 - 2016
16 Gözde SEZEN GÜLTEKİN; Duygu GÜR ERDOĞAN - Sınıf öğretmeni adaylarının sınıf yönetiminde liderlik, öğretmen ve öğrenci kavramlarına ilişkin metaforik algıları - The Journal of Academic Social Science Studies - JASSS - Vol.53 - pp.433-446 - 2016
17 Gür-Erdoğan, D. & Arsal, Z. DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Öğretmen Adaylarının Akademik Branş Memnuniyetleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelme Ve Kariyer Geliştirme Arzuları Arasındaki İlişki - Uluslar arası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.3 - pp.147-171 - ISSN : 2148-2314 - 2015
18 Gür-Erdoğan, D. & Arsal, Z.DUYGU GÜR ERDOĞAN; - The adaptation of Academic Major Satisfaction Scale to Turkish: The validity and reliability study - International Journal of Human Sciences - Vol.12(1) - pp.966-974 - DOI : 10.14687/ijhs.v12i1.3219 - 2015
19 Tutkun, Ö.F., Demirtaş, Z., Gür-Erdoğan, D., Arslan, SÖMER FARUK TUTKUN; ZEYNEP DEMİRTAŞ; DUYGU GÜR ERDOĞAN; SERHAT ARSLAN; - Bloom Orijinal Bilişsel Alan Sınıflaması ile Yenilenmiş Sınıflamanın Karşılaştırılması - Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (Asos Journal) - Vol.3 (10) - pp.350-359 - 2015
20 Tutkun, Ö.F., Demirtaş, Z., Arslan, S., Gür-Erdoğan, DÖMER FARUK TUTKUN; ZEYNEP DEMİRTAŞ; SERHAT ARSLAN; DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Revize Bloom Taksonomisinin Genel Yapısı: Gerekçeler Ve Değişiklikler. - The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) - Vol.(32) - pp.57-62 - DOI : http://dx.doi.org/10.9761/JASSS2684 - 2015
21 Ekşioğlu, Subhan; Gür-Erdoğan, Gür; Karabacak, KerimSUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; KERİM KARABACAK; - Research Trends in Curriculum And Instruction Field in Spain - The International Journal of Educational Researchers - Vol.5 (3) - pp.14-26 - ISSN : 1308-9501 - 2014
22 DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Levels of Visual Mathematics Literacy Self-Efficacy  Perception of the Secondary School Students  - Middle Eastern & African Journal of Educational Research (MAJER) - Vol.8 - pp.19-27 - ISSN : 2146 – 684X - 2014
23 DUYGU GÜR ERDOĞAN; - SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN BRANŞ ÖĞRETMENLİĞİNE GEÇİŞ  SÜRECİNİN GETİRDİĞİ SORUNLAR: SAKARYA ÖRNEĞİ - AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ - Vol.42 - 2014
24 DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Fen ve teknoloji dersi öğretim programları ile yenilenen fen bilimleri dersi öğretim programlarının karşılaştırılması - International Journal of Human Sciences - Vol.11 - pp.1077-1094 - DOI : 10.14687/ijhs.v11i1.2664 - 2014
25 Duygu GÜR ERDOĞAN, Demet ZAFER GÜNEŞ - THE RELATIONSHIP BETWEEN INDIVIDUAL INNOVATINESS AND CHANGE READINESS CONDITIONS OF STUDENTS ATTENDING FACULTY OF EDUCATION - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.106 - pp.3033 - 2013
26 Erdoğan Gür.,D, Güneş Zafer,D. - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumları - Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.25 - pp.51 - ISSN : 1301-3416 - 2012
27 Tutkun,O.F, Erdoğan Gür, D. - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerine Göre Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde Öğretim Elemanlarını Yeterlikleri - Akademik Bakış Dergisi Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler e-Dergisi - Vol.30 - pp.1 - ISSN : 1694-528X - Mayıs – Haziran - 2012
28 Eskicumalı,A., Gur, D.& Arslan,S. - Velilerinin Yeni İlköğretim Programına İlişkin Görüşleri - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.19 - pp.30 - ISSN : 1 303-0310 - Mayıs - 2010
29 GÜR ERDOĞAN,D - 7.Sınıf Yeni Fen Ve Teknoloji Programının Madde Ve Özellikleri Konusunda Öğrenci Başarısı, Öğrenci Yüklemeleri ve Elektrik Konusunda Hatırda Tutma Üzerine Etkisi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.173 - pp.18 - ISSN : 1303-0310 - MAYIS - 2009 - SAU
30 GÜR ERDOĞAN,D, KANBUR TUNCEL,M - Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerine Göre İlköğretim Öğretmenlerinde Yapılandırmacı Öğrenme İle İlgili Gözlenen Yeterlilikler - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.16 - pp.91 - ISSN : 1 303-0310 - Aralık - 2008 - SAU